IndeksIndeks  CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Talenty Postaci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Zero

Ionia

avatar

Liczba postów : 140
Join date : 26/07/2014

PisanieTemat: Talenty Postaci   Czw Lip 31, 2014 12:15 am

Talenty, są to umiejętności naszej postaci, które na swój sposób wyróżniają je od innych.


Na start każdy ma:
3 dowolnie wybrane talenty fizyczne
1 talent fabularny

Talenty Fizyczne są umiejętnościami, które postać nabyła w określony sposób, zazwyczaj pomagają one w walce.

  • Sztuka przetrwania - Pozwala na przetrwanie w dziczy przez dłuższy czas, budowę szałasu oraz łowienie zwierząt itd.
  • Szybkość - Gracz może poruszać się i biec szybciej niż normalnie.
  • Siła - Siła mięśni postaci może pomóc w naprawdę dużym stopniu. Nie dość, że można przenieść więcej (miecz dwuręczny bez problemu można trzymać w jednej ręce), to jeszcze wyrządzić większe szkody w walce wręcz.
  • Zwinność - Osoba z tą umiejętnością może wykonać znacznie lepsze i bardziej efektywne uniki niż bez niej.
  • Spostrzegawczość - Pozwala na łatwiejsze zauważanie pewnych detali.
  • Łucznictwo/Miotanie - Postać może z większą dokładnością posłużyć się bronią dalekodystansową (poza pistoletami, karabinami itd.) oraz bronią miotaną. Nie dotyczy zaklęć i magii.
  • Kieszonkowiec - Pozwala na okradanie NPCów lub graczy, aczkolwiek można zostać przyłapanym.
  • Walka bronią [wstaw rodzaj] - Pozwala walczyć wybranym rodzajem broni z duża skutecznością.
  • Walka wręcz - Pozwala na walkę w zwarciu bez użycia broni na lepszym poziomie, a także pojawia się szansa na rozbrojenie przeciwnika.
  • Medycyna - Umiejętność ta sprawia, że jej użytkownik nie dość, że zna się na medycynie, to jeszcze może nastawić złamane kończyny oraz zatamować mniejsze krwotoki.
  • Odporność na ból - Osoba, która posiada tę umiejętność mniej odczuwa ból z niektórych ran i może skupić się na walce, a także w pewnym stopniu zachować trzeźwe myślenie.
  • Posługiwanie się bronią palną - Pozwala na posługiwanie się bronią palną wszelkiego rodzaju w zaawansowanym stopniu.
  • Zwiększona odporność na magię - Zaklęcia rzucone na postać mogą wyrządzić mniejsze szkody (nieznacznie mniejsze).
  • Cisza - Osoba o tej umiejętności potrafi wygłuszyć w znacznym stopniu wszelkie odgłosy.
  • Instynkty zwierzęce - Osoba taka kieruje się częściowo instynktami zwierzęcymi, nad którymi może jednak stracić kontrolę, np. gdy widzi turlający się kłębek wełny...
  • Blokada umysłu - Postać jest znacznie bardziej odporna na zaklęcia oddziałujące na umysł.
  • Zwiększenie pancerza - Skóra przy tej umiejętności jest znacznie twardsza i sprawia, że odnoszone rany są mniejsze.
  • Refleks - Skraca czas reakcji postaci w pewnym stopniu, pozwalając na szybszą odpowiedź na niespodziewane akcje.
  • Skradanie - Pozwala na śledzenie kogoś tak, aby ten się nie zorientował.


Talenty Fabularne, są to umiejętności które nie służą bezpośrednio do walki, ale mogą się przydać do np. wytworzenia czegoś :

  • Kowalstwo - Pozwala na samodzielne kucie broni, a także na pewne zniżki u kowala (ze względu na możliwość wykucia przedmiotu samemu).
  • Zielarstwo - Użytkownik posiada większą wiedzę o ziołach na kontynencie niż przeciętny śmiertelnik, a także wie, jak je wykorzystać w celu zrobienia odpowiednich eliksirów.
  • Gotowanie - Dzięki tej umiejętności Twoje potrawy już nikogo więcej nie otrują... To znaczy... umiesz przygotować smaczny i pożywny posiłek dla siebie lub dla innych, aczkolwiek wymaga to odpowiednich składników.
  • Taniec - Jak najlepiej przykuć uwagę na ulicy? Zatańcz jak profesjonalista! Jak sam opis mówi, dzięki tej umiejętności możesz zatańczyć niczym prawdziwy zawodowiec.
  • Śpiew - Głos użytkownika potrafi porwać wszystkich, gdyż słowa wydobywające się z ust śpiewaka z tą umiejętnością są wręcz idealne i czyste, bez fałszu.
  • Tkactwo - Z odpowiednich materiałów zebranych w czasie podróży, osoba z tą umiejętnością może utkać jakieś porządne ubrania, czy cokolwiek jest mu tam potrzebne.
  • Uwodzenie - Ruchy oraz sposób mowy postaci sprawia, że postać może w pewnym stopniu uwieść płeć przeciwną. Działa na NPC, na graczy niekoniecznie.
  • Znajomość run - Postać zna wszystkie runy, a także ich kombinacje. Potrafi je odczytać i przetłumaczyć na język nowożytny.
  • Znajomość starożytnych języków - Pozwala na odczytanie starych zapisków i przetłumaczenie ich "na nasze".
  • Histologia - Postać jest wręcz chodzącą księgą dziejów Valoran i Runeterry. Wie, kiedy zostało założone Bilgewater, dlaczego założono Institute of War i inne takie.
  • Gra na instrumencie - Pozwala na grę na wybranym przez siebie instrumencie.
  • Malarstwo/Rysunek - Umiejętność ta daje możliwość rysowania oraz malowania tego, co się zamarzy.
  • Kartografia - Pozwala na dokładne rysowanie map, które można potem bez problemu użyć.
  • Aktorstwo - Pozwala na ukrycie prawdziwego charakteru pod maską zupełnie "innej osoby", idealna umiejętność do odgrywania roli.
  • Inżynierstwo - Wynalazki to Twoja smykałka! Pozwala na tworzenie własnych urządzeń w odpowiednich warunkach.
  • Rozpoznanie w terenie - Postaci znacznie trudniej jest się zgubić w nowym terenie niż normalnie.
  • Przystosowanie - Pozwala na zmianę swojego wyglądu na jeden ludzki. Każdy ma tylko jedną formę ludzką i nie może jej zmienić poza ścięciem/wydłużeniem włosów, soczewki itd. Dostępne tylko dla następujących ras: Demon, Wilkołak (nie zawsze), Lodowi Ludzie, .
  • Mowa zwierząt - Pozwala na porozumiewanie się ze zwierzętami jak ze zwykłymi ludźmi.
  • Kanonier - Pozwala w odpowiednich warunkach wytworzyć naboje do broni lub bełty/strzały do kuszy/łuku.
  • Lot - Pozwala na lot w powietrzu z użyciem skrzydeł. Dla następujących ras, ta umiejętność nie wlicza się w limit talentów: pół-smok, pół-anioł, pół-demon (posiadający skrzydła), kriofeniks i bestie (zwierzęta latające). Nie ma żadnego działania w walce.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://lol-lastbastion.forumpl.net
 

Talenty Postaci

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
The Last Bastion :: Institute of War :: Mechanika Forum-