IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Zero

Ionia

Zero

Liczba postów : 140
Join date : 26/07/2014

Regulamin forum Empty
PisanieTemat: Regulamin forum   Regulamin forum EmptyPon Lip 28, 2014 11:14 am

I. Postanowienia Ogólne

1. Regulamin jest lekturą obowiązkową. Idąc dalej tym tropem, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z kar.
2. Poza regulaminem, na forum obowiązuje netykieta.
3. Treści na forum zostały stworzone dzięki użytkownikom Aria oraz Leighton, niektóre również wcześniej zostały zamieszczone na poprzedniej wersji forum. Upraszamy się o nie kopiowanie tychże treści!
4. Po zapoznaniu się z regulaminem, należy się zapoznać z systemem oraz fabułą rozgrywki.
5. Konta nieaktywne przez 2 miesiące (8 tygodni) są bezpowrotnie kasowane.
6. Gracz ma 2 tygodnie na napisanie KP skończonej i uzyskanie akcepta od administracji. Jeśli nie wyrobi się w tym czasie, konto zostanie usunięte, a karta może zostać przejęta przez MG.
7. Na forum nie popiera się charactercopy, czyli kompletnego skopiowania wyglądu, charakteru i imienia postaci z oryginału. Użytkownicy proszeni są o zrobienie czegoś samodzielnie i włożeniu w swoją Kartę Postaci trochę oryginalności!
8. Jeśli konto gracza zostanie usunięte, postać staje się NPCem do wykorzystania przez MG w fabule. Karta może zostać jednak odzyskana, jeśli zechce się pod tym samym mianem powrócić na forum.
9. Karta Postaci nie zostanie zaakceptowana, jeśli nie zaakceptowało się regulaminu w odpowiednim temacie.
10. Zabrania się zakładania kont, których głównym założeniem jest kierowanie postacią z fabuły League of Legends. Postaciami znanymi z gry kierują tylko i wyłącznie MG.
11. O wszystkich zmianach w regulaminie, fabule lub systemie, administracja będzie informowała poprzez dział Ogłoszenia lub ogłoszenia na górze strony.
12. Jeśli regulamin czegoś nie obejmuje, nie oznacza to, że nie jest to dozwolone. W takiej sytuacji decyzję podejmuje administracja.

II. Zasady zachowania na forum

1. Użytkownik powinien szanować innych. Chcemy uniknąć nieprzyjemnych sytuacji typu kłótnie lub tzw. flame war.
2. Moderatorzy i Administratorzy powinni powstrzymać dalszą kłótnię, jeśli jednak jest zbyt rażąca w oczy (zbyt dużo przekleństw i wyzwisk w stronę drugiej osoby) mają prawo usunąć posty, a autorów nagrodzić ostrzeżeniami nawet bez dochodzenia, kto jest winny. Jeśli kłótnia obeszła się bez wyzwisk i przekleństw, obejdzie się bez ostrzeżeń. Użytkownik ma obowiązek zgłaszać wszelkie kłótnie administracji.
3. Na forum dozwolone jest używanie przekleństw, ale nie mogą one obrażać innego użytkownika i nie mogą być w zbyt dużej ilości. Inna zasada tyczy się fabuły.
4. Nie spamujemy i nie piszemy dwóch i więcej wiadomości pod rząd. Istnieje przycisk "Edytuj".
5. Nie wolno podpisywać się jako autor pracy, której się nie wykonywało! Nie musisz pisać w sygnaturze, kto wykonał arta, ale nie masz prawa się pod nim podpisywać jako swoim własnym!
6. Zabronione jest reklamowanie innych stron oraz for bez zgody administracji i poza wyznaczonym do tego miejscem.
7. Bez zgody administratora gracz nie ma prawa zmieniać niczego w swojej Karcie Postaci ani Karcie Technik. Zmiany bez pozwolenia są karane ostrzeżeniami i być możne nawet potrąceniami ilości Punktów Rozwoju.

III. Zasady pisania na fabule

1. Zasady wypisane wyżej stosują się również do rozgrywki.
2. Jeśli brakuje tematu z jakimś miejscem - załóż je. Napisz krótko, co to za miejsce lub opisz je dokładnie i po odstępie napisz czynność swojej postaci jeśli takowa następuje.
3. Wbrew zasadzie 3. z punktu II, na fabule jest możliwość używania przekleństw w dużej ilości do podkoloryzowania wypowiedzi postaci, nie muszą być one cenzurowane.
4. Nie powinniście mieć pretensji do tego, jak czyjaś postać odezwała się do twojej czy też co jej zrobiła - zachowaj uraz dla siebie, ponieważ to jest tylko gra, a gracz nie jest swoją postacią.
5. Pamiętajcie, że na forum mogą wchodzić młodsi użytkownicy! Więc prosimy o to, aby ewentualne erotyczne sceny +18 zostały odpowiednio oznaczone przed postem lub schowane w tagu [ spoiler ].
6. Jeśli macie jakieś uwagi lub propozycje dotyczące rozgrywki, możecie je śmiało zgłaszać w odpowiednim dziale lub do adminów/moderatorów na PW.
7. Jeśli opuszczasz temat, napisz na końcu postu z/t.
8. Walki są prowadzone tylko przez MG.
9. Prosimy o nierobienie błędów ortograficznych w postach.
10. Jeśli post lub opis będzie zawierał drastyczne sceny zawierające zbyt dużo mocnych opisów, należy go odpowiednio oznaczyć na początku akapitu lub postu.
11. Jeśli osoba grająca posiada multikonto i ma nastąpić spotkanie między nimi, bez osoby trzeciej nie może nastąpić. Za walki między multikontami również nie dostaje się nagród, a także nie można się między nimi wymieniać/handlować.
12. Jeśli użytkownik popełni w swoim poście błąd spowodowany złym zrozumieniem postu innej osoby, powinien zostać on o takowym błędzie poinformowany oraz zmienić swoją odpowiedź.
13. Posty fabularne powinny zawierać minimum 6 zdań złożonych. Posty z mniejszą zawartością zdań będą karane upomnieniami, a potem ostrzeżeniami.
a) Nie dotyczy to opisów lokacji. Gracz opisuje lokację tak, jak chce. Może również dodać obrazek i po prostu krótko opisać, co się dzieje zazwyczaj.
14. W wypadku braku odpisów przez 2 tygodnie, MG na prośbę innych graczy ma prawo wkroczyć do fabuły i ją odblokować. Jeśli fabuła jest już prowadzona przez MG, ma on prawo przejąć postać gracza i sam nią kierować lub nawet ją zignorować.
15. MG ma prawo wkroczyć do fabuły graczy w dowolnym momencie ze zdarzeniem losowym, nawet nie uprzedzając o tym graczy.
16. Na forum nie trzeba pisać pod fabułę. Poza tym, że nie można "randkować" z postaciami kanonicznymi prowadzonymi przez MG, gracz może po prostu luźno pisać z innymi graczami, nie musząc się pisać na żadne eventy ani fabuły od MG. Jeśli gracz nie pisze pod fabułę, proszony jest o pisanie na kontynencie niefabularnym, na który może również udać się w każdej chwili po skończonej fabule na Valoran.


IV. Avatary i Sygnatury

1. W avatarze należy umieścić obecny wygląd swojej postaci. Powinien się on zgadzać w większym stopniu, nie licząc stroju.
2. Postać może pochodzić zarówno z mangi, jak i gry czy anime. Prosimy jednak, aby to nie były zdjęcia realnych osób. Nie może być to również jakakolwiek postać lub skin z League of Legends.
3. Ani avatar, ani sygnatura nie mogą zawierać treści erotycznych, rasistowskich ani urażających czyjekolwiek uczucia religijne.
4. Żadna z grafik dotycząca gracza nie może odsłaniać zbyt dużo postaci (miejsca intymne muszą być zasłonięte). Jeśli postać jest innej rasy niż ludzka, kwestię rozstrzyga administracja.
5. Optymalny rozmiar avatara to 250 szerokości oraz 400 wysokości, zaś maksymalny rozmiar obrazka w sygnaturze to 600px szerokości oraz wysokość nie większą niż 300px. Można umieścić ilość grafik nieprzekraczającą liczby 4 oraz o równej wysokości nie większej niż 500px.
6. Zarówno w avatarze, jak i sygnaturze mogą pojawić się napisy, aczkolwiek nie mogą one uderzać w dobry smak innych użytkowników.
7. Sygnatury mogą mieć dowolną treść pod warunkiem, że nie będzie ona urażająca dla pozostałych.
8. W sygnaturze lub w polach profilowych należy umieścić linki ułatwiające MG oraz administracji prowadzenie Twojej fabuły, między innymi kartę postaci.
9. Poza kartą postaci i innych rzeczy, gracz może umieścić w sygnaturze również linki do źródeł zewnętrznych (youtube itd) jej dotyczących.
Powrót do góry Go down
https://lol-lastbastion.forumpl.net
 

Regulamin forum

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
The Last Bastion :: Institute of War :: Regulamin-