Zero
Liczba postów : 140 Join date : 26/07/2014
| Temat: Talenty Postaci Czw Lip 31, 2014 12:15 am | |
| Talenty, są to umiejętności naszej postaci, które na swój sposób wyróżniają je od innych. Na start każdy ma: 3 dowolnie wybrane talenty fizyczne 1 talent fabularny Talenty Fizyczne są umiejętnościami, które postać nabyła w określony sposób, zazwyczaj pomagają one w walce.
- Sztuka przetrwania - Pozwala na przetrwanie w dziczy przez dłuższy czas, budowę szałasu oraz łowienie zwierząt itd.
- Szybkość - Gracz może poruszać się i biec szybciej niż normalnie.
- Siła - Siła mięśni postaci może pomóc w naprawdę dużym stopniu. Nie dość, że można przenieść więcej (miecz dwuręczny bez problemu można trzymać w jednej ręce), to jeszcze wyrządzić większe szkody w walce wręcz.
- Zwinność - Osoba z tą umiejętnością może wykonać znacznie lepsze i bardziej efektywne uniki niż bez niej.
- Spostrzegawczość - Pozwala na łatwiejsze zauważanie pewnych detali.
- Łucznictwo/Miotanie - Postać może z większą dokładnością posłużyć się bronią dalekodystansową (poza pistoletami, karabinami itd.) oraz bronią miotaną. Nie dotyczy zaklęć i magii.
- Kieszonkowiec - Pozwala na okradanie NPCów lub graczy, aczkolwiek można zostać przyłapanym.
- Walka bronią [wstaw rodzaj] - Pozwala walczyć wybranym rodzajem broni z duża skutecznością.
- Walka wręcz - Pozwala na walkę w zwarciu bez użycia broni na lepszym poziomie, a także pojawia się szansa na rozbrojenie przeciwnika.
- Medycyna - Umiejętność ta sprawia, że jej użytkownik nie dość, że zna się na medycynie, to jeszcze może nastawić złamane kończyny oraz zatamować mniejsze krwotoki.
- Odporność na ból - Osoba, która posiada tę umiejętność mniej odczuwa ból z niektórych ran i może skupić się na walce, a także w pewnym stopniu zachować trzeźwe myślenie.
- Posługiwanie się bronią palną - Pozwala na posługiwanie się bronią palną wszelkiego rodzaju w zaawansowanym stopniu.
- Zwiększona odporność na magię - Zaklęcia rzucone na postać mogą wyrządzić mniejsze szkody (nieznacznie mniejsze).
- Cisza - Osoba o tej umiejętności potrafi wygłuszyć w znacznym stopniu wszelkie odgłosy.
- Instynkty zwierzęce - Osoba taka kieruje się częściowo instynktami zwierzęcymi, nad którymi może jednak stracić kontrolę, np. gdy widzi turlający się kłębek wełny...
- Blokada umysłu - Postać jest znacznie bardziej odporna na zaklęcia oddziałujące na umysł.
- Zwiększenie pancerza - Skóra przy tej umiejętności jest znacznie twardsza i sprawia, że odnoszone rany są mniejsze.
- Refleks - Skraca czas reakcji postaci w pewnym stopniu, pozwalając na szybszą odpowiedź na niespodziewane akcje.
- Skradanie - Pozwala na śledzenie kogoś tak, aby ten się nie zorientował.
Talenty Fabularne, są to umiejętności które nie służą bezpośrednio do walki, ale mogą się przydać do np. wytworzenia czegoś :
- Kowalstwo - Pozwala na samodzielne kucie broni, a także na pewne zniżki u kowala (ze względu na możliwość wykucia przedmiotu samemu).
- Zielarstwo - Użytkownik posiada większą wiedzę o ziołach na kontynencie niż przeciętny śmiertelnik, a także wie, jak je wykorzystać w celu zrobienia odpowiednich eliksirów.
- Gotowanie - Dzięki tej umiejętności Twoje potrawy już nikogo więcej nie otrują... To znaczy... umiesz przygotować smaczny i pożywny posiłek dla siebie lub dla innych, aczkolwiek wymaga to odpowiednich składników.
- Taniec - Jak najlepiej przykuć uwagę na ulicy? Zatańcz jak profesjonalista! Jak sam opis mówi, dzięki tej umiejętności możesz zatańczyć niczym prawdziwy zawodowiec.
- Śpiew - Głos użytkownika potrafi porwać wszystkich, gdyż słowa wydobywające się z ust śpiewaka z tą umiejętnością są wręcz idealne i czyste, bez fałszu.
- Tkactwo - Z odpowiednich materiałów zebranych w czasie podróży, osoba z tą umiejętnością może utkać jakieś porządne ubrania, czy cokolwiek jest mu tam potrzebne.
- Uwodzenie - Ruchy oraz sposób mowy postaci sprawia, że postać może w pewnym stopniu uwieść płeć przeciwną. Działa na NPC, na graczy niekoniecznie.
- Znajomość run - Postać zna wszystkie runy, a także ich kombinacje. Potrafi je odczytać i przetłumaczyć na język nowożytny.
- Znajomość starożytnych języków - Pozwala na odczytanie starych zapisków i przetłumaczenie ich "na nasze".
- Histologia - Postać jest wręcz chodzącą księgą dziejów Valoran i Runeterry. Wie, kiedy zostało założone Bilgewater, dlaczego założono Institute of War i inne takie.
- Gra na instrumencie - Pozwala na grę na wybranym przez siebie instrumencie.
- Malarstwo/Rysunek - Umiejętność ta daje możliwość rysowania oraz malowania tego, co się zamarzy.
- Kartografia - Pozwala na dokładne rysowanie map, które można potem bez problemu użyć.
- Aktorstwo - Pozwala na ukrycie prawdziwego charakteru pod maską zupełnie "innej osoby", idealna umiejętność do odgrywania roli.
- Inżynierstwo - Wynalazki to Twoja smykałka! Pozwala na tworzenie własnych urządzeń w odpowiednich warunkach.
- Rozpoznanie w terenie - Postaci znacznie trudniej jest się zgubić w nowym terenie niż normalnie.
- Przystosowanie - Pozwala na zmianę swojego wyglądu na jeden ludzki. Każdy ma tylko jedną formę ludzką i nie może jej zmienić poza ścięciem/wydłużeniem włosów, soczewki itd. Dostępne tylko dla następujących ras: Demon, Wilkołak (nie zawsze), Lodowi Ludzie, .
- Mowa zwierząt - Pozwala na porozumiewanie się ze zwierzętami jak ze zwykłymi ludźmi.
- Kanonier - Pozwala w odpowiednich warunkach wytworzyć naboje do broni lub bełty/strzały do kuszy/łuku.
- Lot - Pozwala na lot w powietrzu z użyciem skrzydeł. Dla następujących ras, ta umiejętność nie wlicza się w limit talentów: pół-smok, pół-anioł, pół-demon (posiadający skrzydła), kriofeniks i bestie (zwierzęta latające). Nie ma żadnego działania w walce.
|
|