IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share
 

 Organizacje

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Zero

Ionia

Zero

Liczba postów : 140
Join date : 26/07/2014

Organizacje Empty
PisanieTemat: Organizacje   Organizacje EmptyPon Lip 28, 2014 6:03 pm

Większość miast często posiada wojska lub większe grupy specjalizujące się w czymś, czego często inni nie potrafią. Jedni zajmują się działaniami związanymi z magia, inni zbrojeniem. Jeszcze inni zaś są po prostu kultem, którego korzenie sięgają nawet wielu pokoleń wstecz. Każdy gracz może należeć do dowolnej organizacji ze swojego regionu (nie dot. Kinkou oraz Order of the Shadow), albo zdecydować się pozostać jedynie przy przynależności do kraju, ewentualnie pozostaniem niezrzeszonym.

Organizacje Dzjtzt

Commando Forces
Jednostka specjalna z Demacii złożona głównie z najwybitniejszych i najpotężniejszych wojowników tego Państwa-Miasta. Dołączyć do niej może każdy, kto okaże swoje męstwo w walce bez względu, czy jest się zabójcą czy może magiem. Noszą mocne, zielone zbroje i najbardziej charakterystyczną cechą są przyciemniane, zielone okulary.
Przywódca: Garen
Teren Działania: Demacia

Avarosan
Plemię z Freljordu, które jest najbardziej pokojowo nastawione. Liderka Ashe, Lodowa Łuczniczka spędzała dzień i noc na ustabilizowanie jednego sojuszu na ziemiach Freljordu w czasie, kiedy pozostałe plemiona walczą między sobą. Pomimo tego, iż jej poczynania są niezwykle pokojowe, stoi za nią murem cała armia oddanych wojowników. Obecnie sojusz zawiązała z Anivią, Braumem, Gragasem i Tryndamerem, jednak plemiona będące pod wodzą Króla Barbarzyńców po tym, jak zraniono go, niemalże zabijając zbuntowały się.
Przywódca: Ashe
Teren Działania: Freljord

Winter's Claw
Podbicie Freljordu siłą absolutną jest głównym celem Sejuani, okrutnej przewodniczącej tego plemienia. W jej oczach, Freljord jest miejscem, w którym przeżywają tylko najsilniejsi i tylko oni mogą zamieszkiwać te ziemie. Najeżdża wszelkie napotkane wioski, pozwala dzielnym wojownikom walczyć żyć, podążając za jej sztandarem, ale kiedy plądruje słabsze plemiona, zostawia je zniszczone i bez środków do życia. Sprzymierzyła się z potężnymi bohaterami takimi jak Olaf, Udyr oraz Volibear. Zasadzka zastawiona na Tryndamere'a z niewiadomego powodu zgrała się z planami Frostguard, jednakże było im to na rękę dzięki wywołaniu wojny domowej.
Przywódca: Sejuani
Teren Działania: Freljord

Frostguard
Uchowana za ziemiami wiecznej zimy, głęboko na ruinach dawnego Freljordu. Lodowi Strażnicy słuchają się swojej liderki, Lissandry. Ukryta przed światem na dalekiej północy lodowej krainy, Frostguard przechowują wszelkie starożytne historie białych pustyni. Wydają się być niezwykle pokojowo nastawieni, ale prawda o ich lojalności jest znacznie bardziej zawiła. Świat już zapomniał o przepotężnym przeciwniku władającym Freljordem wieki temu, zesłanym do czeluści Howling Abyss po długiej i wykańczającej walce. Teraz jednak Lissandra ma zamiar przebudzić swoich mistrzów i przywrócić ich do dawnej chwały. Jedynie trolle i ich król, Trundle sprzymierzyli się z Lodową Wiedźmą, a młodsi potomkowie górskich stworzeń zdołali poznać plany Winter's Claw, co później zaowocowało w wojnie domowej.
Przywódca: Lissandra
Teren Działania: Freljord

High Command
Wyższe Dowództwo jest jednym z głównych organów dowodzenia w Noxus. To ono decyduje o wszystkich sprawach dotyczących samego Państwa-Miasta oraz poczynań wojsk. High Command ma władzę nad każdą inną strukturą w swoim terenie działania, są przełożonymi nawet Black Rose czy Crimson Elite. Dołączyć może praktycznie każdy, bez względu na płeć czy wiek. Jak z resztą w całym tym pańswie.
Przywódca: Swain (jako Generał Noxus)
Teren Działania: Noxus

Crimson Elite
Szkarłatna Elita, czyli najsilniejsi wojownicy wojownicy w Noxus. Są odpowiednikiem Demaciańskiego Commando Forces, co również zostało odpowiednio "uczczone". Każdy wojownik z tej organizacji nosi specjalny hełm, nierzadko zasłaniający jego twarz w zależności od tego, jaki preferuje styl walki. Zabójcy na ten przykład mają maskę zasłaniającą twarz, zaś wojownicy jedynie osłaniają swoją głowę. To im przydzielane są tajne i niezwykle ważne misje.
Przywódca: High Command
Teren Działania: Noxus

Black Rose
Głęboko, wśród najskrytszych tajemnicach miastach spotykali się ludzie, którzy pozornie nie istnieli. Serce miasta, wbrew pozorom nieznajdujące się gdzieś na powierzchni, a w lochach było prawdziwym centrum niegodziwości. Noxus liczy wiele, wręcz niezliczonych kultów, sekt i tajnych stowarzyszeń kryjących się w tych labiryntach, a Le Blanc stoi na czele Czarnej Róży, zaginionego reliktu z zamierzchłej, lecz mrocznej historii Noxus. Ona, która wydawałoby się, że nigdy się nie starzeje razem z podobnymi jej kontrolowali politykę Noxus przed zmilitaryzowaniem rządu. Wtedy też spotykali się na tajemnych naradach, realizując własne cele i zajmując się własną sztuką. Nikt nie zna ich motywów nawet do tej pory, a powszechne przekonanie przypisało im sprawowanie władzy w Noxus pod przykrywką arystokracji. W momencie, gdy to siła zaczęła decydować o rządach w imperium, Czarna Róża zniknęła, oczekując na odpowiednią chwilę, powracając do swoich podziemi i wychylając się na powierzchnię tylko jeśli muszą kontynuować swoje niecne intrygi.
Przywódca: Emillia LeBlanc
Teren Działania: Noxus

Plemię Rakkor
Rakkor jest plemieniem ludzi, których najważniejszą cechą jest odwaga. Uznają wojny i batalie za najważniejszą sztukę wojny, żyją i oddychają tylko dla walki. Każdy wojownik urodziny w Plemieniu Rakkor (Kor) wychowywany jest na zdyscyplinowanego, ale okrutnego wojownika. Preferują oni walkę głównie przeciwko Demacii oraz Noxus, gdy są zdziesiątkowani, a przewaga przeciwników to chociaż dziesięciu na jednego. Nie są oni trenowani tylko w celu bycia śmiertelnym zagrożeniem jedynie z użyciem pięści oraz sztuk walk, ale również i w celu bycia jeszcze groźniejszym, będąc w stanie dzierżyć jedną z wielu broni-relikwii plemienia. Owe relikwie są przekazywane z pokolenia na pokolenie i posiadają w sobie mityczną naturę Runeterry w swoich źródłach. Te artefakty są jednymi z najgroźniejszych, jakie kiedykolwiek powstały.
Przed dniem 16 urodzin, każdy członek plemienia musi wziąć udział w Obrzędzie Kor - obrzędzie, w którym dwóch młodych wojowników walczy na śmierć i życie, aby zdobyć prawo do dzierżenia relikwii. Obrzęd ten jest przerażający, a jednocześnie niezwykle potrzebny ze względu na ich ograniczone zasoby żywnościowe. Każde dziecko jest trenowane i przygotowywane, aby stanąć w tej niezwykle ważnej walce. Jeśli ktoś odmówi, Rada Plemienia skazuje go na śmierć, która zostaje natychmiast egzekwowana.
Przywódca: Jagen
Teren Działania: Mount Targon

Plemię Solari
Szczyt Targonu jest zarezerwowany dla specjalnej grupy z Plemienia Rakkor, którzy odpowiedzieli na "wezwanie z góry". Członkowie tej grupy, nazywani Solari, porzucają swe sztandary wojenne, chcąc oddać swe życie czci słońca. Według legendy, Plemię Solari zostało założone przez człowieka, który mógł przywołać surowe promienie słońca prosto pod nogi swoich przeciwników w czasie walki. Zajął on szczyt Mount Targon, czyli punkt na Valoran najbliższy słońcu na punkt swojego poświęcenia dla słońca, czyli tradycję, którą Solari utrzymują do tego momentu.
Jednakże, pomimo szacunku względem tej legendy, nikt do tej pory nie zdołał posiąść wspomnianej mocy. Nikt przed Leoną. Solari zabrali dziewczynę z plemienia Rakkor, pomagając jej opanować tę moc. Gdy była gotowa, przyodziała złotą zbroję Solari, a słońce obdarzyło ją mieczem i tarczą, tymi samymi, które dzierżył legendarny założyciel.
Przywódca: Leona
Teren Działania: Mount Targon

Heretycy Księżyca
Pomimo tego, że Diana urodziła się wśród Solari, jej ciekawska natura sprawiała, że różniła się od swoich braci. Zawsze odnajdywała pocieszenie i kierunek w nocnym niebie, a także kwestionowała dominacje słońca w kulturze plemienia. Mędrcy Solari odpowiedzieli na jej wołania jedynie drwiną i karą. Ona jednak, niezłamana, wciąż wierzyła, że mogłaby znaleźć dowód na istnienie mocy księżyca, więc mędrcy w końcu by jej wysłuchali.
Przez lata studiowała archiwa Solari w samotności, póki nie odnalazła zaszyfrowanej wiadomości ukrytej w starej księdze. Ta wskazówka ją doprowadziła ustronnej doliny na Górze Targon, gdzie odkryła ukryte przejście do starożytnej, zapieczętowanej świątyni. W środku, pomiędzy relikwiami i zatartymi obrazami naściennymi, Diana odnalazła zdobioną zbroję oraz wspaniałe, półksiężycowe ostrze, oba wygrawerowane ornamentami księżyca. Przyodziała je i wróciła do Mędrców plemienia jeszcze tej samej nocy. Powiedziała im, że te relikwie są dowodem na to, że dawniej inni czcili księżyc tak, jak ona. Odkrycie dowodu podważającego autorytet Solari, zaszokował Radę.
Co było największym szokiem, okrzyknęli ją heretyczką i skazali na natychmiastową śmierć. W czasie, gdy mędrcy szykowali się do zabicia jej, złość i nienawiść Diany przyćmiły jej chęć do bycia wysłuchanej i zaakceptowanej. Uniosła swój wzrok ku księżycowi i poprosiła go o siłę. Lunarna siła zabrzmiała w jej ciele, dzięki czemu uwolniła się z kajdan i skierowała swoje ostrze-relikwię w stronę Mędrców, aby zaraz po tym ich zabić. Poprzysięgła sobie, że zabije każdego, kto podważy siłę, jaką daje Księżyc, przez co teraz prowadzi mroczną krucjatę przeciwko Solari.
W przeciągu ostatnich trzech lat, osób wiernych księżycowi wśród Solari i Rakkor przybywało, stając się realnym zagrożeniem względem pozostałych plemion Targonu.
Przywódca: Diana
Teren Działania: Mount Targon

Kinkou Order
Jest to starożytny klan utworzony na ziemiach wysp Ionii, obierający za cel zachowanie balansu na świecie. Porządek, chaos, mrok i światło muszą istnieć w perfekcyjnej harmonii, dzięki czemu istnieje wszechświat. Kinkou wyszkoliło triumwirat wojowników cienia - trójkę ludzi dzierżących moc - aby pilnowali balansu na świecie. Ta trójka ma powierzone najważniejsze zadania: Obserwacja Gwiazd, Obieganie Słońca oraz Przycinanie Drzew. Kinkou Order jest otwarte na nowych studentów, dzięki czemu nie zamykają swoich wrót chętnym z innych nacji pod warunkiem, że dowiodą bycia najlepszym wojownikiem, któremu można powierzyć te zadania.
Jednakże, obecnie Kinkou upada, głównie za sprawą Order of the Shadow. Wcześniejszy triumwirat rozpadł się, głównie przez śmierć Kennena w czasie jednej z potyczek z Zedem. Shen obecnie skupia się na odbudowie Kinkou w innym miejscu Ionii oraz trenowaniu nowych studentów, razem z Akali.
Zadania Triumwiratu:
Przycinanie Drzewa - eliminacja tych, którzy zagrażają równowadze Valoran.
Obieganie Słońca - niestrudzone potwierdzanie sprawiedliwości Kinkou.
Obserwacja Gwiazd - wykonywanie wyroku na skażonych przez przesądy (?)
Przywódca: Shen
Teren Działania: Ionia

Order of the Shadows
Sekta z Ionii odrzucająca całkiem równowagę i dyscypliny. Zarówno w teorii, jak i w praktyce są oni zdrajcami, których należy wytępić w trybie natychmiastowym. Porządek Cieni uważa bowiem, że równowaga to bzdura i nie należy się jej trzymać, gdyż przez to nic się nie osiągnie, a w zakazanych technikach tkwi ta prawdziwa siła. Obecny lider, a za razem założyciel, Zed pomaga wojownikom pragnącym kroczyć ścieżką mroku i cieni. Obecną siedzibą tej sekty jest stary klasztor Kinkou przebudowany na potrzeby wojowników.
Przywódca: Zed
Teren Działania: Ionia
Powrót do góry Go down
https://lol-lastbastion.forumpl.net
 

Organizacje

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
The Last Bastion :: Institute of War :: Dzieje Fabularne-